Sireni Linuxovych novin

Vaclav Slavik v.slavik na volny.cz
Středa Září 29 09:41:55 CEST 1999

> Mam pocit, ze z nejakych diskusi zde ohledne GPL vyplynulo, ze v CR se
> autor nemuze vzdat autorskych prav, i kdyby chtel...nebo jsem to spatne
> pochopil ? Pruchodnejsi cesta by mohla vest pres nejakou klauzuli, ze

Presne tak. *Autorskeho* prava se vzdat nelze, ani nelze na
nikoho prevest. Nicmene taky je rec o pravu k *uziti dila*
(resp. sireni) a to samozrejme prevest jde - napr. autor
udeli vyhradni pravo k uziti (otisteni) Linuxovym novinam.
Na presnou terminologii uziti/sireni apod. bych se musel
podivat do Autorskeho zakona. Pokud se nemylim, tak takhle
to bezne funguje - jeste jsem nevidel stejny clanek otisteny
ve dvou casopisech..

vasek