Instalace Linux

Roman Skornak rewe na ostrava.nmo.anet.cz
Středa Září 29 10:27:53 CEST 1999

Zdravim vsechny,
doufam ze otravuju , protoze to co se zeptam to tu uz urcite bylo, ale nemam
cas kopat v archivech. Jelikoz jsem z Linuxem jeste poradne do styku
neprisel tak maximalne s MiniLinuxem nebo u sveho providera, chci se zeptat
zdali lze nainstalovat Linux (+www apache,a nejaky maly SQL free server) na
386/8MB,120MB HD a jestli pak snim jde docela rozumne pracovat (co se
rychlosti tyce). Jestli ano, tak bych prosil radu kde:

1) kde si zkopirovat Linux a jakou nejlepe verzi
2) kde zkopirovat Server Apache
3) kde zkopirovat nejaky maly free SQL server
4) kde najit prirucky k temto vecem (nejlepe prirucky pro analfabety :-))) )
5) a jeste neco koho co napadne

Staci odpovidat kratce na tyto body, doufam ze jsem aspon trochu
YNTELYGENTNY  a ze to pochopim. Diky za kazdou radu, jestli to tu uz slo tak
nezatezujte konferenci a napiste mi radeji na:
roman.s na seznam.cz  nebo rewe na ostrava.anet.cz