Konverze HTML<>PS<>PDF

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Září 29 11:09:24 CEST 1999

On Wed, 29 Sep 1999, Jodas Petr wrote:

> Preji hezky den,
>   potreboval bych nejaky konverzni program mezi %subj%. Jsem v teto oblasti
> zacatecnik, takze opravdu nevim....

ps2pdf a naopak je soucasti baliku ghostscript ...

Jinak asi nejlepsi reseni je naucit se psat v SGML (je to neco mezi
LaTeXem a HTML - nic sloziteho, strucne Intro bylo i v jednich Lin.
Novinach) - SGML-Tools umoznuji preklad do HTML, do LaTeXu, tim padem i do
postscriptu a i jine ...

Jinak HTML do PS jde "tak nejak" i zkonvertovat NETSCAPEM - dejte v nem
tisk do souboru (kazdopadne kvuli cestine budete muset pouzit i program
okongify jako filtr - ale anglictina pojede bez problemu) ...

Hezky den preje

--
 |           Martin Mačok                            |