PGP

Jarda Benkovsky pvt.benkovsk na pvtnet.cz
Úterý Září 28 11:44:26 CEST 1999

Hanus Adler wrote:

> Nejde mi zkompilovat extension rsaref.c -- oíká to toto:
>
> [had na dwarf tmp]$ gcc -Wall -fpic -shared -o rsaref rsaref.c /usr/lib/rsaref.a
> gcc: /usr/lib/rsaref.a: No such file or directory
> rsaref.c:50: rsaref/global.h: No such file or directory
> rsaref.c:51: rsaref/rsa.h: No such file or directory
> rsaref.c:52: rsaref/nn.h: No such file or directory
> rsaref.c:53: rsaref/rsaref.h: No such file or directory

AFAIK rsaref je verze rsa povolena pro pouziti v USA. Musi se ovsem
ziskat (koupit?) od firmy RSA. V nasem prostredi ji stejne pouzivat
nemuzete a asi ani nechcete. rsa.c by mela byt pro vas to prave :-).
GPG jsem zatim nezkousel, ale pocitam, ze rsaref asi musite
zakomentovat / neuvadet ve --with-rsaref nebo neco takoveho.

> patrni mi schází nijaké vici, ale nikde na ftp.gnupg.org jsem to
> nenašel. Podaoilo se mi zkompilovat jen idea.c, rsa.c a skipjack.c, tei
:-)

					Edheldil