Zobrazeni ansi sekvenci a tisk man pages

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Září 29 10:36:23 CEST 1999

On Wed, 29 Sep 1999, Michal Belicek wrote:

> Ahoj,
> mam RH6.0, zajimalo by me, cim zobrazit takovyto textovy soubor
> obsahujici ansi sekvence aby se spravne zobrazil s rameckama a
> barvickama. Zkousel jsem cat, ale to neni ono.

 kouknete se na groff a troff jde tam exportovat do ascii. Pak to ale neni
tucne.. Pekny tisk by modl byt s man2html (nebo jak se to jmenuje).

> Jak zjistim co mam za knihovnu, jestli glibc2 nebo libc5?

no u binarniho programu 'ldd program', co mate v distribuci asi pri pohledu
do /lib :-)) (libc5 uz snad zadna soucasna verze RH ani Deb. nema..
(tedy defaultne))

						Zakkr