mereni rychlosti nosne modemu

pvokoun na spolana.cz pvokoun na spolana.cz
Středa Září 29 13:27:59 CEST 1999

No ted mi to doslo ze neexistuje nic jednodussiho, on totiz jak se koukam
do manualu existuje AT prikaz, pro testovani v rezimu analogove zpetne
smycky (AT&T1),  a pak si muzu  s tim hrat.  Vtip je v tom, ze me najednou
zacal modem zavesovat pri prihasovani. Na tech. podpore meho providera
(doma jsem IOL) mi poradili pridat string AT+MS=11, coz tedka jak vidim je
prinuceni modemu aby pouzil V.34 - to by mela bejt rychlost 33,6 kbps a ne
24 kbps to co ukazuje vypis pripojeni. A ted nevim jestli to snizeni
rychlosti, je tim mym nepovedenym uploadem firmwaru na V.90 (vratit puvodni
se mi ale podarilo), nebo tim novym AT stringem. Na todle bude minicom asi
opravdu nejlepsi.

Diky Pavel