KDE 1.1.2 & konsole & cestina

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Středa Září 29 11:37:40 CEST 1999

Dne St, 29 září 1999 jste napsal(a):

>nez do toho zacnu vrtat - nevi nekdo, jak zprovoznit program konzole
>s ceskymi fonty?

Nevim, pokud se nic nezmenilo tak to asi nejde. Nekdy zacatkem roku jsem se o
tom bavil s autorem, pokud si dobre vzpominam tak to zduvodnil tak, ze nema
iso-latin2 fonty ve kterych by fungovaly ramecky a ze se mu to asi bez nich
nezdalo dost dobry nebo co.
Kazdpadne jsem na to pak nemel cas, takze jsem to pustil z hlavy,
koneckoncu kvt fungovalo, takze jsem zustal u nej. Pokud se tim nezabyval nikdo
jiny tak to zrejme v tomhle stavu zustalo.
Ale autor se zdal docela komunikativni a urcite by se s nim dalo domluvit.

			Martin Spirk

>BTW: v KDE 1.1.2 je kvt zase obsazen a cesky umi perfektne (sam si nastavi
>font podle prostredi, takze bude asi lepsi variantou. Dokonce se mi
>zda, ze zabira v pameti stejne, jako konsole.

No pri jednom okne zabiraji zhruba stejne, ale u kvt se na kazde sezeni otvira
extra okno a u konsole jsou vsechny sezeni v jednom okne coz muze byt trochu
vyhoda. Naopak kvt umi na rozdil od konsole terminalovy tisk.