Instalace Linux

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Září 29 15:48:57 CEST 1999

Roman Skornak <rewe na ostrava.anet.cz> wrote:
 : Zdravim vsechny,
 : doufam ze otravuju , protoze to co se zeptam to tu uz urcite bylo, ale nemam
 : cas kopat v archivech. Jelikoz jsem z Linuxem jeste poradne do styku
 : neprisel tak maximalne s MiniLinuxem nebo u sveho providera, chci se zeptat
 : zdali lze nainstalovat Linux (+www apache,a nejaky maly SQL free server) na

ano

 : 386/8MB,120MB HD a jestli pak snim jde docela rozumne pracovat (co se
 : rychlosti tyce). Jestli ano, tak bych prosil radu kde:

podla toho co .. ale zhruba ano... (ma to koprocesor?)

 : 1) kde si zkopirovat Linux a jakou nejlepe verzi

http://www.linux.org
2.2.X, kde X je momentalne 12 ale bude sa casom zvysovat :-)
pripadne 2.0.Y kde Y je momentalne 38 a zvysovat sa mozno uz nebude.

ak sa jedna o distribuciu, tak debian alebo slackware (redhat rozhodne nie
na takejto zostave), alebo postavit si to od zakladu (to ale nie je pre
zaciatocnikov)

 : 2) kde zkopirovat Server Apache

http://www.apache.org

ale na 8 MB pamate je apache trosku privela... ja mam dobre skusenosti s boa
http://www.boa.org

 : 3) kde zkopirovat nejaky maly free SQL server

s SQL som nikdy nerobil takze toto neporadim

 : 4) kde najit prirucky k temto vecem (nejlepe prirucky pro analfabety :-))) )

hmmm.. http://www.linux.cz mozno?

 : 5) a jeste neco koho co napadne

no ako webserver takato zostava je celkom vyhovujuca, ak sa urobia nejake
optimalizacie na pamat a ak nevadi mensi HDD... neviem ako je na tom SQL

 : Staci odpovidat kratce na tyto body, doufam ze jsem aspon trochu
 : YNTELYGENTNY  a ze to pochopim. Diky za kazdou radu, jestli to tu uz slo tak
 : nezatezujte konferenci a napiste mi radeji na:
 : roman.s na seznam.cz  nebo rewe na ostrava.anet.cz

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |