Zobrazeni ansi sekvenci a tisk man pages

Michal Belicek belicek na asset.sk
Středa Září 29 14:53:23 CEST 1999

Pavel Kraus wrote:

> On 29 Sep 99, at 11:10, thus spake Michal Belicek:

> Ja bych zkusil man -t bash > soubor.ps - exportuje to do postscriptu.

Jasne, jenze ja bych to potreboval jako text, abych si u toho mohl
zmensit pismo a vlezly se mi pak na A4ku 4 normalni stranky. Manualove
stranky jsou nechutne velke a tisknout to po strankach je plytvani
papirem. Idealni by byl export z manu do rtf, napada vas neco?
--
Michal Belicek
mailto:belicek na asset.sk