Upgrade X-iek !!!

Středa Září 29 19:47:30 CEST 1999

On Wed, 29 Sep 1999, [ISO-8859-2] Štefan Suchánsky wrote:

> Stiahol som si zo servera  binarky na X-ka 3.3.5 a chcel by som na Red
> Hate 6.0 upradovat X-ka 3.3.3.1... su tam okrem spakovanych suborov aj
> nejake skripty preinst.sh a postinst.sh a extract....Ale neviem aky
> postup mam zvolit...urcite treba zmenit aj pristupova prava na subory
> nie? aby bol vlastnikom root...

Nejlepsi postup bude stahnout XFree86*-3.3.5-*.i386.rpm a
pouzit rpm -U. :)  (paranoidnejsi jedinci udelaji jeste rpm -K)

BTW: Jak se tady pred casem objevila otazka, co znaci font path unix/:-1,
tak uz to vim...RH nejak vylepsili fontserver, takze se mu ma zadat, aby
jako poslouchal na portu -1, coz znaci, ze nebude poslouchat na TCP. Jenze
pak je jeho unixovy socket v /tmp/.font-unix/fs-1. Nicmene b to melo
fungovat.

BTW2: Nevim cim to, ale v 3.3.5 uz zda se funguji bez jakychkoli triku
s /usr/lib/X11/locale z klavesnice i ceske znaky, co jsou zaroven
v ISO-8859-1 (napr. a'). Prehledl jsem neco? Nebo konecne opravili Xlib?