ntop

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Září 29 22:09:44 CEST 1999

On Wed, 29 Sep 1999, V.S. wrote:

> zkusim nainstalovat ntop a potrebuji:
>     libpcap is needed by ntop-0.4-1
>     ^^^^^^^
> marne hledam, ve kterem baliku se tento soubor nachazi, muzete mi poradit?
>
> A tim se dostavam vlastne k trosku obecnejsimu problemu: Kdyz se dostanu k
> podobnemu problemu, lze zjistit nejak, ve kterem baliku je dany soubor
> obsazen? Jsem porad na siti, takze muzu vyuzit i ftp.

Ja na to obvykle pouziji treba Altavistu a zadam dotaz typu "+libpcap
+rpm" ... zatim me to nezklamalo. Vim, ze nejaka sluzba existuje nekde na
www.redhat.com, mozna i na rpmfind.net ... ale hadam, ze toto je
nejrychlejsi.

Jinak libpcap je kupodivu v baliku libpcap-0.4-10.i386.rpm (RH6) ;-)

--
 |           Martin Mačok                            |