Zobrazeni ansi sekvenci a tisk man pages

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Září 30 08:38:28 CEST 1999

On 29 Sep 1999 15:02:54 +0100, belicek na asset.sk (Michal Belicek)
wrote:

>Jasne, jenze ja bych to potreboval jako text, abych si u toho mohl
>zmensit pismo a vlezly se mi pak na A4ku 4 normalni stranky. Manualove
>stranky jsou nechutne velke a tisknout to po strankach je plytvani
>papirem. Idealni by byl export z manu do rtf, napada vas neco?

Ono už je to teda o DOSu, ale Linuxu se to přece jenom trochu týká.

Na tohle jsem kdysi používal utilitku která se asi jemnovala 4print
(nebo 4book - už nevím). Umělo to tisknout knížečku a tiskl jsem s tím
i man stránky. Vím že to umělo i některé ESC sekvence, ale už si
nepamatuju které to umělo a které ne.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1