tiskove fronty - pracuje jen jedna

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Září 30 10:00:16 CEST 1999

Zdravim vsechny pritomne a prosim o pomoc. Uz jsem podobny dotaz
nadhodil drive. Ted jsem o kousek dal, ale porad to jeste neni ono.
Konkretne potrebuji, aby mi linux zpracovaval tiskove ulohy a posilal
je do novelacke fronty. Konfigurace (RH6.0) :

/etc/printcap :
=========
fs00:sd=/var/spool/lpd/fs00:mx#0:sh:lp=/dev/null:af=/var/spool/lpd/fs
0 0/acct:if=/var/spool/lpd/fs00/filter:

V adresari /var/spool/lpd/fs00 jsou filtry a tyto soubory :

.config :
======
server=tenez
queue=fs00
user=admin
password=xxxxx

general.cfg :
=========
export DESIRED_TO=ps
export PAPERSIZE=a4
export PRINTER_TYPE=NCP
export ASCII_TO_PS=NO

filter.ps :
=======
#!/bin/sh

DEVICE=ljet4
RESOLUTION=600x600
PAPERSIZE=letter
SENDEOF='\f'

gs -q -sDEVICE=$DEVICE \
      -r$RESOLUTION \
      -sPAPERSIZE=$PAPERSIZE \
      -dNOPAUSE \
      -dSAFER \
      -sOutputFile=- -

Obsah souboru jsem prevzal z jineho stroje, kde jsem ty tisky
nastavoval pomoci printtool. Toto nastaveni slape bez problemu. Kdyz
neco vytisknu pomoci "lpr -Pfs00 neco", lpc status vypise :

fs00:
        queuing is enabled
        printing is enabled
        1 entry in spool area
        fs00 is ready and printing

a uloha se preda do fronty novela a nasledne vytiskne. Pekne.

Jenze mam problem. Potrebuji stejne operace provadet na vice
frontach. proto jsem /etc/printcap upravil - radek s konfiguraci jsem
namnozil a upravil jmena spool adresaru. Nove spool adresare jsem
udelal jako kopie puvodniho fs00 + uprava .config na spravne jmeno
novelacke fronty. Tisk pomoci "lpr -Pfs01 neco" se tvari uplne
stejne, uloha se objevi ve fronte - a pak zmizi. Neobjevi se zadne
hlaseni, nic se nezapise do logu, nic se nepreda do novelacke fronty.

Zkusil jsem zapsat celou konfiguraci v printcap na jeden radek (viz
vyse), zkusil jsem radek s frontou fs00 prehodit na konec printcap.
Ale neni to nic platne, chova se to stejne. Fronta fs00 chodi, data z
ostatnich mizi v cerne dire.

Uz jsem z toho zoufaly. Jde o dosti slaby stroj, na ktery se mi
nechce instalovat X-win jenom kvuli nastaveni tiskarny. Dekuji predem
za jakykoliv napad.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s