Zajimava hlaska.

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Čtvrtek Září 30 09:40:31 CEST 1999

On Wed, 29 Sep 1999, Michal Krause wrote:

> Tusim, ze net-pf-1 je unix domain socket. Nezapomnel jste na ne pri
> kompilaci jadra?

   Aha. No ja mam unix domain sockety jako modul. Zajimave je, ze po tehle
hlasce se ten modul zavede. Driv mi tohle nedelalo.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========