PostgreSQL

Libor Mitrenga mitrenga na tdf.cz
Čtvrtek Září 30 09:50:44 CEST 1999

> Zravim,
>
> nevite jaka je rychlost u PostgreSQL, kdyz v jedne tabulce budu mi
> tak 10 000 000 000 zaznamu, jestli to vubec jde v jedne tabulce mit
> tolik zaznamu. Ohledne rychlosti myslim nacet, sort, modifikace,
> atd.
> DIK

Na tuto otazku neznam odpoved, ale urcite by me zajimala.

V kazdem pripade hodne zalezi na rychlosti serveru :-))). Ale predevsim
zalezi ne poctu sloupcu v tabulce, na typech sloupcu v tabulce apod.
Je rozdil jestli se pracuje s tabulkou ktera ma 5 sloupcu typu short a nebo
s tabulkou, ktera ma 200 sloupcu a nektere jsou typu datove
nespecifikovana polozka (BLOB, MEMO polozka, TEXTOVE POLE,
BINARY apod.).

Libor Mitrenga, TDF Software, s.r.o.
mailto:mitrenga na tdf.cz | http://www.tdf.cz | tel: 0602 / 755 714