SW na oboustranne mirrorovani

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Září 30 11:10:50 CEST 1999

Dobrý den

Chtěl bych se zeptat zda někdo nepoužíváte co hledám, abych nemusel procházet
všechny možné sw.

Používám wget na ozrcadlení různých www nebo ftp. Nyní bych ale potřeboval, abych
mohl to samé dělat i opačným směrem, což wget neumí (nebo se pletu?). To
znamená: na interní síti provedu update www stránek a něco mi to (nutně pouze z
příkazového řádku, abych to mohl spouštět i cronem) ozrcadlí na internet, ale
selektivně, ne že to celé smaže a pošle znovu.

Zároveň to musí umět zadat jméno účtu a heslo.

Existuje někým z vás vyzkoušený program, který by to vše uměl?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe