Upresneni PostgreSQL

Igor Bujna bujna na tcioptics.cz
Čtvrtek Září 30 10:11:52 CEST 1999

> Zravim,
>
> nevite jaka je rychlost u PostgreSQL, kdyz v jedne tabulce budu mi
> tak 10 000 000 000 zaznamu, jestli to vubec jde v jedne tabulce mit
> tolik zaznamu. Ohledne rychlosti myslim nacet, sort, modifikace,
> atd.
> DIK

Abych to upresnil, jedne o tabulku kde bude 5 az 15 sloupcu, v
kterych budou polozky typu int, short,(mozna par float)ky budou
typu char(30).

Jestli by nebylo dobre postavit SMP-server trabes nejake PII nebo
P-pro , kolik briblizne by potreboval pameti.
Kdyby trebas bylo 64MB RAM, jak dlouho by trvalo vyhledani
jednoho zaznamu.
DIK

    With regards
                          Igor Bujna
                          Programmer
    Meopta-optika, a.s.
    member of the TCI group
    E-mail: bujna na tcioptics.cz
    tel.: +420-641-24 2619 , 2621(answering machine)
    fax.: +420-641-206579