shell sliti parametru pri readu

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Září 30 10:52:12 CEST 1999

Cely bych to udel v awku.

/usr/sbin/repquota /dev/hda1 | gawk -[otions] '{
awk prikazy
}'

Pripadne nektere casti. Awk je mnohem sikovnejsi nez grep ( si myslim ).

Michal

p.s. Doporuceni pro zacatecniky  man gawk . ( taky ho pouzivam a je tam
vse co je treba )

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator