opet apache;-(

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Září 30 10:51:01 CEST 1999

karel na easy-ctrl.cz wrote:

> Dobry den vsem,
> nejprve omluva za dalsi otazku ohledne Apache, resi se to tu hodne casto;
> manualy ctu take, atd...
> Presto bych uvital, kdyby sem nekdo mohl napsat funkcni postup instalace
> [Apache 1.3.9. + php 3.0.12 (s podporou MySQL) + mod_czech] ze zdrojovych
> baliku. Netusim, kde delam chybu, ale kompilace mi vzdycky skonci chybou.

Tohle mam a je to i vyzkousene (trochu :). Mate-li RedHat 6.0 distribuci,
najdete to uz prelozene pod: ftp.linux.cz/pub/linux/people/Ivo.Panacek,
pokud ne, muzete si odtamtud vytahnout src.rpm a z nich se inspirujte postupem
podle "spec". Omlouvam se, ze verze php..src.rpm neni ve skutecnosti
aktualni v tom, ze nevyrobi mysql balik, ktery tam je prelozen. To snad
brzy napravim (dnes). Zatim se snazim zvitezit nad php-oracle ...

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz