pppd a modem a nic

Radek SKOKAN rskokan na lapeco.cz
Čtvrtek Září 30 11:37:36 CEST 1999

Cest,
1)
marne se pokousim pripojit pres modem na ISP, ale marne. Naposledy, vcera, mi to vypsalo do messages pppd: Receive serial link is not 8-bit clean:
                                    pppd: Problem: all had bit 7 set to 0
                                    pppd: Exit.
Je to 386SX s radicem portu na ISA karte. Podle dmesg jsou to porty 16450, ale to by snad byt problem nemel byt - maji jen mensi buffer. Porty jsem nijak rucne nenastavoval ani skriptiky jsem nepsal, jen jsem zkusil z Redhatiho linuxconfu ppp a Connect.

2)
Ani doma se nemuzu pripojit. chat mi vytoci cislo pokeca si, pak se mi hezky udela ppp0 <-> /dev/modem no a nakonec mi pppd napise modem hangup. Cetl jsem si snad vsechny HOWTO, FAQ, z penguin/~dawid, ale asi spatne. Skrypty jsem ruzne menil, k overeni jmena jsem si nastavil chap i pap i jsem to napsal primo chatovi, ale nic. Kdyz jsem to delal pod X v Kppp, bylo jednou videt, ze modem odpovedel na "Username:" i na "Password:" a pak chvili prijimal nejakou havet znaku. Pak zavesil...

Poradte mi prosim.
Radek