Mgetty+sendfax

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Čtvrtek Září 30 13:14:22 CEST 1999

Zdravim.

> Chci si skusit na linuxu fax-server. Mam modem Compaq microcom 56k. Faxove
> sluzby 14.4 kb/s,class 1 fax. Linux RH 6.0. V manualu mgetty jsem se docetl,
> ze podporuje modemy class 2.
>
> Je nejaka sance to rozjet se zminenym modemem? Existuje nejaka spolehliva
> alternativa, pokud to s tim mym modemem nepojede ? Koupipt jiny modem pro
> mne neni reseni.

S Mgetty+sendfax jsem nikdy moc nepokusnicil a tudiz si nejsem jist, nakolik
si s vasim modemem porozumi a umi i class 1. Naopak znam docela dobre
hylafax (www.hylafax.org mam ten dojem) a mysim rici, ze mi plne vyhovuje a
umi class 1, class 2 i class 2.0. V pripade problemu s modemem staci troska
hrani si s konfiguraci a urcite se necha presvedcit.

--
S pozdravem
                          Robi

Robert Hanzlik              sefredaktor JUNyKS serveru
e-mail: robi na junyks.cz      http://www.junyks.cz
tel.: +420-602-xxxxxx       ICQ: 4742118