URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Září 30 16:43:51 CEST 1999

On 30 Sep 1999 buchal na brailcom.cz wrote:

>     PV: Todle ze vsechno umi emacs a GNUS? Sakra to se asi nakonec
>     PV: prekousnu a naucim se konecne ovladat emacs. PINE je prece jenom
>     PV: snadneji ovladatelny.
>
> Emacs ze je slozity na ovladani? Kdo to rekl: :-) Kdyby to byl nejaky
>     windowsista, tak se nedivim. :-)

To zalezina tom kdo a na co editor pouziva. Znam
par uzivatel, kteri pouzivaji editor pico, ktery
je soucasti distribuce pine, nic vic nepotrebuji
a jsou  spokojeni. Tedy presneji receno: mysli si to.

Ja v emacsu nevyuzivam moc funkci a svym zpusobem
by mohl pouzivat z 80% treba joe nebo neco takoveho.
Ale emacs mi vyhovuje, obcas rad vyuziju nekterou
z milionu veci, kter umi a jsem spokojen taky.
Tedy myslim si to. Az si to nebudu myslet, zacnu
se ohlizet jinde.

Gnus jsem kratickou chvilku pouzival a pak
toho zase nechal. Umi hodne veci, ale jak jsem
tak zjistil - vubec je nepotrebuji, vice
mi vyhovuje program, ktery ma ovladani
like Norton Commander, nemusim si pamatovat
trebas jen nekolik malo zkratek, kurzorove
sipky jsou dostatecnym nastrojem a pokud ne
- kraticka napoveda je temer vzdy primo na obrazovce
tj. neni treba hledat v nekolikstrankovem manualu
(ani jsem ho nikdy nevidel a necetl).
Gnus neni spatny, naopak. Me vsak na nem
vadi zpusob jakym se ovlada. Neni slozity, ale
nevyhovuje mi. Dost silne mi vsak vadilo
jeho pouziti na pomale lince, kdy
jsem si nebyl jist v jakem stavu
"ta druha strana" je.

Kdyz to tak vemu, tak i ten PINE
umi daleko vice nez potrebuji.

Je to otazka potreby. Na PINE je jen trochu
na skodu  jedna vec a to licence.
Potrebu samotnou, ale ma kazdy clovek jinou.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic