HLEDAM DETAILY (SMBD, LPD, RAID) - NUTNE

Martin Kalenda mkalenda na email.cz
Čtvrtek Září 30 22:05:13 CEST 1999

Vazeni pratele,
omlouvam se za opetovny dotaz resim nasledujici problemy, nemam moznost
dlohodobe hledat na internetu pokud by nekdo vedel kde hledat pripadne
muj mail obtezkal linky nebo howto-in.txt o nasledujicich vecech.
Studoval jsem manualove stranky a nektera howto ale docela casto jsem
narazil na to ze informace jsou dosti strohe. lpr a pod vsechny rady
predpokladaji ze mam k dispozici X-Window nebo alespon lpdconf (ci
linuxconf)

1) SW RAID 0 kde a co hledat v RH 6.0 by pry mela byt primo podpora

2) jehla (star LC15) na Linuxu coby print server pro win32 klienty
(samba) pro aplikaci pro MS-DOS (dosti silena kombinace hlavne pri tisku
s ukoncovanim souboru) (potrebuji detaily (ne mam a pod) ke vsem
atributum co lze k lpr, a v /etc/smb.conf , /etc/printcap ... nastavit a
udelat + nasledny tisk pres sambu

3) zlobi mi jeden (cizi) software pro dos pri cteni z disku nabizeneho
sambou pri otevreni a editovani jednoho souboru vice klienty zaraz. Je
neco promne locking a share mode ??

diky za vsechny odpovedi martin kalenda

PS: ano toto je outlook, tak hluboho jsem klesl :-(