Omezeni rychlosti ATAPI CD

Roman LISZKA` liszak na volny.cz
Sobota Duben 1 19:09:36 CEST 2000

Petr Klima wrote:

> Zdravim, potreboval bych najit zpusob, jak omezit rychlost cteni me
> CD-ROM mechaniky. Volani funkce CDROM_SELECT_SPEED z cdrom.c (zdroje
> jadra) nejede, nehlasi chybu, ale nic nedela. Nasel jsem nekde patch na
> kernel, ale to bylo na verzi 2.0.35..... Taky bych potreboval nejak
> prodlouzit spin-down mechaniky, nebo zakazat jeji bufferovani

A zkousel jste nejaky programek z freshmeatu (myslim ze staci hledat
cdrom speed), mne to fungovalo, ale kamosovi ne, ma starou mechaniku.
Info, zda to ma fungovat je mozne najit v jadrech 2.2 (mozna i drive) v
souboru /proc/sys/dev/cdrom/info, ktery je popsany v
zdrojaky_jadra/Documentation/proc.txt

> Petr Klima

Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: webmaster na www.hledam.cz			1. Maje 500
tel.: +420 659 334 621, +420 603 344611		739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic