Nestabilni netscape

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Neděle Duben 2 14:48:36 CEST 2000

Dobry den!

    Protoze jsem byl nestabilitou Netscapu na glibc (Debian 2.1) opravdu
znechucen,
nainstaloval jsem si do pocitace zase verzi pro libc5. A zaver?
Stabilita je opravdu
vyrazne lepsi! Uz zase se muzu brouzdat! Nekdo by to mohl udelat jako
*.deb
nebo *.rpm (tohle jsem nasel jen jako source a taky nainstaloval). Ja to
zatim neumim.
Doporucuji vyzkouset.

                                            Miroslav Lednicky.

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

FIDO:   2:421/46.10 na fidonet.org

WWW:   http://www.spszl.zln.cz/~lednicky