libc

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pondělí Duben 3 08:51:13 CEST 2000

Petr Šafrata wrote:

> Zdravim,
>
> man redhat 6.1 a v nem je libc.so.6 -> libc-2.1.2.so.
> Ptrebuju nainstalovat odbc bridge a ta je zavisla na knihovne libc
> distribuce bridge je oznacena bud libc5 nebo glibc
> Poradi mi nekdo jakou distribuci nainstalovat?

glibc

BTW:
- kdyz si stahnete obe (a budete instalovat pres rpm -i), tak vam to u
jedne ohlasi nesplnene zavislosti.
- libc5 je starsi format knihoven. Kdyz budete chtit nekdy instalovat
programy pro tyto knihovny, staci si nainstalovat libc-compat (nebo
jak se to menuje). Jestlize ale mate volbu mezi libc5 a glibc, vemte
samozrejme glibc (= libc-2.1).

> Diky vsem
>
> safrata na cml.cz

Preji pekne pondeli.

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708