zalohovani pomoci dump

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Duben 3 10:21:51 CEST 2000

On Mon, 3 Apr 2000 RMosnicka na perseus.cz wrote:

> Dobry den,
>
> k zalohovani na pasku pouzivam nasledujici script:
>
> mt -f /dev/nst0   rewind      #pretoceni pasky na zacatek
>                      erase         #smazani pasky
>           rewind
>           retension #pretoceni pasky na konec a zpet
>           seod      #presun na volne misto na pasce
>           weof      #zapise se prazdny soubor
>
> dump 0ubBf 10 2621440 /dev/nst0 /data

Ja pouzivam mt rewind , setblk  a  hned tar > /dev/nst0 . Funguje mi to
bez problemu - zaloha se vzdy zapise jako prvni soubor na zacatek.
Problem bude nejspis v dumpu, ze se snazi najit volne misto na konci
pasky - rozpoznava svoje predchozi session. Resenim by asi bylo najit
nejaky parametru k dumpu nebo 'mt rewind ; echo "nic" > /dev/nst0 ;
mt rewind' aby se mu smazala ta prvni sesna - pak uz se nema za co chytit
(ledaze by si to schovaval nekde na konci pasky).

> takle to chodi, jedina vec, co me vadi je to, ze erase  pasky trva asi 2
> hodiny. Nevite  je mozne pasku
> vymazat nejak rychleji? Kdyz zase neudelam erase, tak se mi dalsi zaloha
> zapise jako dalsi session.

Jenom pripominka - to retension je nutne ? Mam pocit ze u DAT a DLT
mechanik je primo zakazane - respektive mechanika na tenhle prikaz asi kasle.