Instalace RH6.1 a ATI XPERT99

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Duben 3 12:44:52 CEST 2000

On Thu, 30 Mar 2000, Pavel Cimbalnik wrote:

>  prosim o radu, jak nainstalovat RH6.1 CZ na PC s grafickou kartou ATI XPERT99 s
> chipsetem RAGE 128.
> Pri grafcke instalaci  mi vzdy pri spousteni X serveru zatuhne PC. Pokud si

To je normalni, v RH neni Xserver pro Rage 128 takze graficka instalace
nefunguje.

> zvolim instalaci v textovem rezimu,
> stava se mi, ze pri vyberu jednotlivych polozek v menu, kdyz se pohybuji pomoci
> sipek, se zobrazi na obrazovce
> cerny pruh a dojde opet k zatuhnuti PC. RH se mi podarilo nainstalovat az kdyz

To uz normalni neni, textova instalace by mela fungovat normalne, ja jsem
na pocitac se stejnou grafikou XPERT99 instaloval RH 6.1cz asi 5x a nikdy
to nezatuhlo.

> jsem do PC vlozil na zkousku
> grafickou kartu S3 Trio64V+. Nejsem zadny zkuseny uzivatel Linuxu, kdysi jsem si
> ninstaloval RH 5.1, ktery mi
> fungoval bez problemu, ale to jsem mel jine PC a jinou VGA (S3 Virge). Poradi
> nekdo ?

Nejlepsi asi bude dat do pocitace tu S3 kartu a naistalovat Linux.
Nechte system bootovat v text. rezimu (runlevel 3) a stahnete si z
www.suse.com Xserver pro Rage 128 (soubor xsvga-3.3.6-18.i386.rpm). Pak
tam dejte Rage 128 a naistalujte X server.

BTW nevite nekdo proc uz davno v RH Xserver pro Rage 128 neni? Jsou v tom
obchodni duvody (Suse jim ho do jejich distribuce neposkytne) nebo neco
jineho?

S pozdravem
Jaroslav Gratz