SoundBlaster & problem s devicem

phof7180 na ss1000.ms.mff.cuni.cz phof7180 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 3 13:08:59 CEST 2000

Do pocitace s RedHat 6.1 jsem nainstaloval SoundBlaster16. Nedari se mi
vsak jeho zprovozneni. Program <sndconfig> kartu nenajde, pri rucni volbe
karty v tomto programu neprojde test, pricemz program hlasi "Device or
resource busy." Zkusil jsem tedy rucne zavadet moduly pomoci <insmod>, a
to nasledovne:

insmod soundcore
insmod soundlow
insmod sound
insmod uart401     -az potud vse bez problemu

Pri zadani prikazu <insmod sb io=0x220 irq=5 dma=1> (ale i s jinymi
parametry) jsem dostal hlasku "sb.o: init_module: Device or resource
busy". Podival jsem se do </var/log/messages>, kde jsem nasel zpravu
"kernel: sb: dsp reset failed". Zkusim-li nacist/zapsat data z/na
/dev/dsp, dozvim se "No such device".

Uz nevim, co dalsiho bych mel zkusit, poradite nekdo?

Dekuji, Petr Hoffmann.

--
Petr Hoffmann
http://www.ms.mff.cuni.cz/~phof7180