"Kruhova" roura

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pondělí Duben 3 13:18:49 CEST 2000

mds na kibuc.kolej.mff.cuni.cz wrote:
 : In article <954438719.361017 na cdwork.cvt.stuba.sk>,
 : 	garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam (Radovan Garabik) writes:

 :> alebo man zsh pre free verziu
 :> ksh je komercne
 :>
 : a co "Public domain Korn shell"? v debianu je. a pousti se dle ocekavani "ksh".

ale na rozdiel od ocakavania je to len taka slaba nahrada...
nema plno funkcii a dokonca ak sa nemylim ani v tom nefunguje command line
history...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |