Remote monitoring

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Duben 3 15:17:25 CEST 2000

:> Ptam se tedy: co na takoveto ucely pouzivate a  jake zkusenosti s tim
:> jsou?

ja osobne pouzivam NetSaint ( http://www.netsaint.org ) a spokojny vcelku
som .. akurat to ma trochu neprehladny konfigirak a ked clovek pod tym
nepouziva databazu, ale iba textove konfiguraky, tak je v tom trochu mensi
prehlad ..

ale dokaze monitorovat aj sluzby (SMTP, POP3, NFS server, SSH, HTTP a etc ..
)

a mam k tomu dokonfigurovane aj posielanie alertov na SMS ( scriptik )

pekne sa k tomu daju pisat scripty na rozsirenie ( C-cko, perl, sh )

akurat som prisiel na jednu chybu .. ( mozno je to len u mna ) .

v pripade, ze ma poslat alert po sieti a je plna linka ( napr. SMS na sms
branu ), tak pri dlhsom spajani posle nejaky signal ( TERM ? ) tomu procesu
.. a ked ten medzi tym skoncil ( alebo _co_ja_viem_co_ ) tak to dokaze
killnut aj sameho seba ..

ale v beznej prevadzke sa mi to nestava .. naozaj len ked je plna linka ..
a dlhy timeout ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying