Remote monitoring

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Duben 3 15:35:54 CEST 2000

On 03/04/2000, Kodet Jaroslav wrote:

> Přímé zkušenosti nemám, ale zprostředkovaně mám dobré reference na
> produky NOMAD a WMNetMon Oboje je pod GPL licencí a k nalezení na
> www.linuxberg.cz

Bohuzel, ani jedno nesplnuje zakladni pozadavek, tedy monitoring sluzeb
+ oznameni kritickych stavu emailem ci SMS.
Nomad je nastroj pro vytvareni map topologie site s jednoduchym
monitorem na bazi pingu (pokud se nemylim) a WMNetMon je rovnez jenom
ping monitor, navic pro Window Maker.

Osobne se preferuji take NetSaint, jak uz tady bylo zmineno.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi