Internet z GNOME

David Maxera maxera na post.cz
Pondělí Duben 3 18:41:19 CEST 2000

Petr Beranek wrote:

> jeden zacatecnicky. Snazim se pripojit na Volny z Gnome (volba Dialup
> Configuration Tool), ale hlasi to NO DIALTONE (spadne to pred vytocenim
> cisla). Asi tomu chybi nejake to ATX3, ale kam se to proboha pise?

No, uz je to tyden, co mi Volny pres Gnome chodi. A taky jsem mel
problemy s Dialup Configuration Tool - me pro zmenu padal okamzite po
startu ;)

Btw, "Modem configuration" v programu control-panel uz jsi udelal, ze?
Popr. nasmeroval /dev/modem a ten spravny port rucne.

Program minicom ma dospelejsi chovani, tak jsem to rozbehl s nim a pak
uz chodil i Gnome. "minicom -s" (pod rootem) skoci rovnou do
konfigurace.

David Maxera