Instalacia RH6.2 na PC CHIPS M729

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Duben 3 18:59:25 CEST 2000

Zdravim,

 naskytol sa mi takyto problem, isiel som instalovat RH6.2 ku kamaratovi na pocitac co
mal dosku od PC CHIPS M729 s BXcel chipsetom ALI 1621. Instaloval som cez siet takze som
fical cez bootnet.img. Pri boote to hodilo nieco taketo
PCI_IDE: unknown IDE controller
potom isiel dalej. Nastavil som siet a ked uz isiel na fdisk alebo disk druid hodil received signal 11
a isiel do kolien.
Problem je jasny kernel nespoznal IDE radic a nasledne sa na tom vy toto.
Chcel by som sa spytat ci niekto fici na takejto doske s Linuxom, t.j. ci kernel podporuje
tento chipset (pozor nemusite mat taku istu dosku staci chipset).
Ak ho podporuje tak potom by asi pomohlo vytvorit kernel, ktory ma podporu a vyrobit novu instalacnu
disketu.
Kedze som lenivy a nechce sa mi robit taketo zversta, takze ak z Vas niekto uspesne nainstaloval
na takuto dosku Linux tak nech napise aku distribuciu tam dal, ako to instaloval (CDROM,siet) alebo
ake ine zverstva urobil. Mozna by sa dalo instalovat aj normalnym boot.img ale chcel by som to
vediet naisto aby som si zase nevyrobil ostudu pred Win$hitovym uzivatelom.

Dik za kazdu radu.

			Hanus