spadnute Xwindow kvoli FontPath - OK

Svato H. ludia na miesto.sk
Pondělí Duben 3 20:46:18 CEST 2000

Dakujem vsetkym za rady.
   Problem sa vyriesil sam - ked som Linux vcera
rano spustil tak X v pohode nastartovali.
   Pricina asi mohla byt v subore /etc/conf.modules ,
lebo predtym ako mi spadol Xwindow som
instaloval driver ALSA pre moju zvukovku
SB Live a zabudol som tam dat jeden riadok.
   Po jeho dopisani to uz islo.
- Ci to mohlo byt tym neviem, ale nic ine som
v Linuxe pred tym nerobil.
   V kazdom pripade je to uz v poriadku takze
este raz dakujem tejto konferencii!!