RAID

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Duben 4 07:35:00 CEST 2000

On Wed, Mar 29, 2000 at 03:14:41PM +0200, Marek Smejda wrote:
> Zdravim All,
> nemuze mi nekdo pomoct s nasledujicim problemem? Mam pocitac s RAID kartou
> bohuzel nepodporuje Linux (AHA-3985) a 6x 1G scsi disku. A ted jak najet
> nejakej RAID v mem pripade softwerovej? Popripade jestli je moznost spojit
> vice disku dohromady? Dekuji

Pokud vyslovene _nejde_ rozbehnout pod Linuxem, muzete ho zkusit odstavit
a hodit disky na normalni radic --- podpora pro software RAID v soucasnych
kernelech je, navic budete potrebovat utility na spravu a tvorbu partition.
Podporovany jsou prinejmensim RAID 0, 1 a 5 --- spojovani, replikace,
striping.

RTFM: Software-RAID mini HOWTO?

--
Vaclav Stepan