mod_ssl pro apache-1.3.9-8 z RH6.1 - nedari se zhotovit

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Úterý Duben 4 08:59:58 CEST 2000

> pres mod_csacek jsem se dostal, ale mod_ssl se mi nedari zprovoznit
> s apache 1.3.9-8 (z update pro RH 6.1). Sehnal jsem RPMko
> mod_ssl-2.4.8_1.3.9-1.i386.rpm z contrib ale pri natahovani pise
>
> Cannot load /etc/httpd/modules/libssl.so into server:
> /etc/httpd/modules/libssl.so: undefined symbol: ap_global_ctx
>
> Zkusil jsem si od nej stahnout srpm - chtelo jeste zdrojaky od apache
> ale kdyz to spustim tak jako ve SPEC souboru, tak to pise -
>
> ./configure --with-apxs=/usr/sbin/apxs
> Configuring mod_ssl/2.4.8 for Apache/1.3.9
> [...]
myslim ze potiaz je v tom ze ten apache ktory dodava redhat nema
zakompilovane nieco v sebe co ssl potrebuje
najlepsie bude cele to custom prekompilovat (aj tak je uz novy apache ;)

dzony