XFree86 4.0 - ceska klavesnice (mrtve klavesy nechodi?)

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Duben 4 11:14:20 CEST 2000

Peter Ronai <linux na highlander.my-scotland.sk> wrote:
> na celerone 466 zo 128 MB RAM to trvalo 5.5 hodiny !!!
> a na konci povedal ze to skompilovane zo src.rpm je ale ze mi i386.rpm
> nespravi :(

Tak dlouha kompilace je podezrela. Sice jsem XFree86-4.0 nekompiloval
ze src.rmp, ale na Pentiu II/266 s 32 MB RAM s gcc 2.95.2 jsem byl hotov
za 70 minut a vsechny volby krome a.out jsem mel povolene.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science