X-terminal

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Úterý Duben 4 11:09:42 CEST 2000

pali na tmapy.cz (Pavel Lisy) writes:

> Toto by me velmi zajimalo. Neni nekde krok za krokem popsano, jak se to na
> serverove i klientske strane provede? Mohl byste mi doporucit nejake odkazy.

V pripade CDE na Solarisu (zkousel jsem 2.5, 2.6) by to melo fungovat
bez potreby cokoliv konfigurovat, pokud se tam automaticky startuji
X-y. Pokud ne, tak se podivejte na dtlogin(1X) a veci okolo.

Je-li na Linuxu spusteny X-server na displeji :0 (napr. pres startx),
pak dalsi X-server spustite napr. tak, ze se zalogujete na jine
virtualni konzoli (do te se prepnete napr. pres Ctrl-Alt-F2) a tam
spustite "Xwrapper :1 -query hostname", kde hostname je DNS jmeno
pocitace se Solarisem (nemate-li Xwrapper, spoustejte primo
X). Zobrazi se uvodni prihlasovaci obrazovka CDE a vse krome Display
PostScriptu funguje stejne jako na Solarisu.

Misto "-query hostname" se da zadat "-indirect hostname", pripadne
-broadcast, viz "man Xserver". Ted jsem zkusil -broadcast a nabidlo mi
to KDE session na kolegove Linuxu (Mandrake), takze i KDE poskytuje
tuto sluzbu "by default".

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR