Remote monitoring

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Úterý Duben 4 14:33:56 CEST 2000

Ahoj,
narazil jsem nedavno na jednu takovou sluzbu,
co kontroluje web (pry) kazdou hodinu:

http://www.internetseer.com/

umi poslat mail a snad i SMS, (ale dnes snad kazdy ma
pristup na SMS pres e-mail)
(bez zaruky :-)

### Ales Horak napsal dne 4 Apr 00, v 11:24 :

> docela se mi osvedcilo bcnu (http://www.bcnu.org/). nema asi takove
> mnozstvi vystupu, jako netsaint, ale podle me je o neco prehlednejsi.
> posilat mejly o nedostupnosti sluzeb na hostech umi.
>
> --
> Ales Horak
> Fakulta informatiky
> Masarykova Univerzita Brno

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail