libXm.so.2 ?

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Duben 4 16:40:28 CEST 2000

phof7180 na ss1000.ms.mff.cuni.cz wrote:
 :>Ktery balik, prosim, poskytuje knihovnu `libXm.so.2'?
 :>P.S. Da se to nejak zjistit jinak, nez se zeptat moudrejsich,
 :>nez jsem sam?
 : Obcas po mne nejaky balik rpm chce nejakou knihovnu, tak se
 : podivam na http://rufus.w3.org, kliknu si na ten balik, zobrazi
 : se mi pozadovane knihovny a staci jeste jednou kliknout. Ale i
 : takova Altavista mi casto pomuze.

no, v tomto pripade asi nie, lebo je to motif, a ten je komercny (cize
smola). Iba ak by boli k dispozicii zdrojaky, skusit to skompilovat s
lesstifom

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |