Re: Po?kozený disk ??

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Duben 4 23:17:24 CEST 2000

On Tue, 4 Apr 2000, Sniper wrote:

> hdc je (aspon myslim,  8,4 GB disk vymenny v ramecku) je teda jako sec.
> slave aby byl schopen bootovat sam kdyz je  v jine masine. na prim. ide  je
> pouze hda a cdrom (atapi)

sekundarni slave je hdd, podle toho co pisete to vypada, ze zadny hdc
nemate, neboli ze na te druhe ksande neni master disk, coz podle me muze
uplne klidne vest k tomu, ze jadro je z toho paf (on by z toho mel byt paf
i ten disk). Takze pro prehled
hda - prim masetr
hdb - prim slave
hdc - sec master
hdd - sec slave

> myslel jsem ze kdyz se disk najde během bootovani tak ho uz nikde nijak
> pridavat a konfigurovat nemusim. mam RH 6.1 a nejak se mi omylem podarilo
> zrusit kudzu coz by asi mel byt ten spravny nastroj....

Budte rad, ze tam kudzu neni :-)), no on zas tak zly neni, ale bez nsej
jsem mnohem spokojenejsi. Disk se konfiguruje pres hdparm, ale v zasade to
vubec nemusite pouzit, protoze drtiva vetsina disku bezi pekne i bez toho.

Ja bych se asi skusil ujitit, ze tam neni zadny knflikt na
preruseni. Jeste by mohl byt divny radic disku, predpokladam, ze je
onboard, co je to za desku?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.