minicom

Michal Stekrt mstekrt na comp.cz
Středa Duben 5 00:01:32 CEST 2000

On Mon, Apr 03, 2000 at 04:11:56PM +0200, Ladislav Kaderjak wrote:
> pomocou terminaloveho programu potrebujem configurovat nejake zariadenie
> v minicome som nastavil potrebne parametre portu, ale nemozem
> zadavat akekolvek znaky-prikazy
> ( nie je to v echo, ked dam localne echo znaky pise)
lokalni echo vam pujde vzdycky, takze to neni zadna informace.

> zariadenie komunikuje ( po resete zaraidenia nasleduje vypis a caka na
> prikazy) ale nech robim co robim na ziadnu klavesu nereaguje
Takze to jde pouze jednosmerne !?

> je pravda, ze v status line pise ze je offline(neviem ci to vadi) ale do
> online ho neviem dat ( neviem ani ci je to potrebne)
>
> port,kabel,zariadenie je OK odskusane v teraterm (hyperterminal,NCterm -
> tiez nefunguju)
Zkusil bych vypnout nebo zapnout hardware handshake v minicomu.
Mozna budete potrebovat spojit RTS-CTS na pocitaci.

vyzkousejte si na  konci u toho zarizeni udelat smycku TxD RxD jestli vam to
echuje.

btw. Vite urcite, ze vam to zarizeni ma delat echo ?