SoundBlaster & problem s devicem

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Duben 5 09:01:50 CEST 2000

On Mon, 4 Apr 2000 phof7180 na ss1000.ms.mff.cuni.cz wrote:

> Do pocitace s RedHat 6.1 jsem nainstaloval SoundBlaster16. Nedari se mi
> vsak jeho zprovozneni. Program <sndconfig> kartu nenajde, pri rucni volbe
> karty v tomto programu neprojde test, pricemz program hlasi "Device or
> resource busy." Zkusil jsem tedy rucne zavadet moduly pomoci <insmod>, a
> to nasledovne:
>
> Pri zadani prikazu <insmod sb io=0x220 irq=5 dma=1> (ale i s jinymi

Musite jeste uvest parametr pro 16-bit DMA (dma16=5 obvykle).
BTW jestli mate ISOvy SB16 (neni PnP), tak ten taky pouzivam - sndconfig
ho sice nenajde, ale po korektnim zadani vsech parametru funguje.

S pozdravem
Jaroslav Gratz