Porad problem s LICQ

Manek Jan xmanek00 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Duben 5 10:03:31 CEST 2000

On Wed, 5 Apr 2000, Patrick Spousta wrote:

> V Debianu balik licq zavisi jeste na baliku licq-plugin-qt2. Mrknul jsem
> do nej a obsahuje /usr/lib/licq/licq_qt-gui.so
> Takze zkus to najit jako rpm a doinstalovat.
>
> PAT

No, ja jsem mel podobne problemy s Licq 0.80. Na ftp://ftp.licq.org totiz
byly rpm-ka Licq, ktere po nainstalovani nefungovalo prave kvuli vyse
zminene knihovne. Funkcni rpm-ka lze ovsem sehnat na adrese, ktera tu byla
asi dvakrat uvedena, a to http://nogin.org/RPM/Licq-all.html .

btw: qt 2.1.0 to tusim ani nepotrebuje, jelikoz pri pokusech o rozchozeni
licq, jsem zkousel asi trikrat reinstalovat prave qt a to na verzi 2.0.1,
2.0.2, ale porad s nulovym vysledkem. Pomohlo az nainstalovani rpm z vyse
uvedene adresy, pricemz v te dobe jsem mel zrovna qt 2.0.2 a fungovalo to
s tim, i po preinstalovanim na qt 2.1.0.

S pozdravem
--
+---==[ Jan Manek - student of FEI VUT Brno ]==---+
| email: xmanek00 @ fest.stud.fee.vutbr.cz        |