swap do suboru

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Středa Duben 5 10:26:33 CEST 2000

 Koniec Sveta napsal:

:   Chcem sa spyatat ako sa vytvara swap do suboru nie na particiu
:
: - vytvoril som si subor pomocou dd (64MB)
: - mkswap - om som ho "naformatoval"

    V tomto miste je jeste dobre provest sync. (Proc to nevysvetlim,
domnivam se, ze swapuje se primo na zarizeni, zatimco mkswap vytvari
swapfile na urovni VFS a muze to zustat v cachi).

: ale kes som pouzil swapon <subor> tak mi ju nespustil ...:(
: ako vlastne sa zavadza takato svap do fstabu ..?

  AFAIK stejne jako normalni swap.

/dev/swap               swap                    swap    swap 0 0

kde /dev/swap je soubor naformatovany mkswap.

S pozdravem

Veros Kaplan
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb