Spusteni Xu bez zmeny konzole

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Duben 4 22:47:52 CEST 2000

Radovan Garabik pise:
>  : neviem ci vam to bude stacit 'startx &'
>
> to asi nie je to co chcel.... ale myslim si ze by mohlo fungovat
> (neotestovane)
> startx &; sleep 1m; chvt 1

Tohle taky nechodi, (BTW bash neakceptuje kombinaci "&;") ale funguje:

  xinit ~/.myinit -- $DISPLAY

s tim, ze ~/.myinit obsahuje (mimo jine) "switchto 1 &". To ale neresi
muj problem, ten je hlavne v tom, ze mam k dispozici dost stary monitor,
kteremu prepnuti mezi grafickym a textovym modem trva nekolik sekund,
coz mi dost vadi (prepinani tam a zpatky trva samozrejme 2x tak dlouho).

Cekal jsem, ze tahle zmena konzole je v Xech jen pro ulehceni prace
uzivatelum a proto nebude problem ji vypnout, ale v manu jsem o tom
nic nenasel.
--
                                   David Kužela