Mutt a chyba odesilani

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Středa Duben 5 12:51:47 CEST 2000

5 Apr 2000 12:07:50 +0200 Dusan Jiricny <dj na gandalf.fsih.cvut.cz> napsal:
> Dobry den,
> nainstaloval jsem si Mutt, ale pokud chci odeslat zpravu vyhodi mi to
> nasledujici hlasku:
>
> Error sending message, child exited 127 (Exec error.).

> Pouzivame qmail. Nejsem schopen dohledat v dokumentaci Muttu nebo qmailu,
> jak ten problem odstranit. Poradil by mi nekdo, kde hledat problem?

mutt používá pro zařazení mailu do odchozí fronty SMTP serveru
externí program (aby mohl fungovat s různými SMTP) Defaultně má
nastaveno "/usr/sbin/sendmail -oem -oi", což se mu u vás nepodaří
(odtud ten exec error)

Napište do /etc/Muttrc (nebo .muttrc) řádek
set sendmail="<váš program pro předání mailu SMTP>"
(asi qmail-inject)

martin