dead keys v XF3.5 a HPUX10.20

Martin Brehovsky breh na kma.zcu.cz
Středa Duben 5 12:12:59 CEST 2000

Pekny den,

pokousim se rozchodit X server pod Linuxem (RH6.1) jako alternativu k X
serverum pro Windows NT. X servery jsou vyuzivany pro pripojeni k VUE
session na HP-UX 10.20 serveru pres XDMCP (X -query host).

Vse funguje v poradku, problemy vsak nastavaji pri pokusu pouzivat
ceskou klavesnici v XFree v session na HPUX. Pokud pouzivam X servery
pod WindowsNT (Exceed, XVision, Reflections), tak si stacilo vyrobit
prislusnou klavesnici pomoci dodavanych editoru a tu pak vyuzivat v
session pod HPUX (ma nastavenou lokalizaci cs_CZ.iso88592). Klavesnice
jdou bezproblemove menit pomoci xmodmap.

Pokud ale pouziji XFree 3.5.? z RH 6.1, tak ackoliv ceska klavesnice v
lokalnich X funguje bez problemu (mam nastavenou lokalizaci), tak pri
prihlaseni pres XDMCP do session na HPUX nefunguji dead keys (carka,
hacek). Zkousel jsem pouzit jak xmodmap, tak xkb extension, ale vysledek
byl vzdy uplne stejny. Pokud se podivam na promenne urcujici lokalizaci,
tak ty jsou nastaveny uplne stejne jako u X serveru pod WNT, kde vse
funguje.

Nema nekdo podobnou zkusenost, pripadne radu, co by stalo za to
vyzkouset (myslel jsem si ze cestine v Unixu rozumim, ale tohle me
docela prekvapilo) ?

Martin
Martin Brehovsky (breh na kma.zcu.cz)
Department of Mathematics, Section of Geomatics
Faculty of Applied Sciences, University of West Bohemia