Mutt a chyba odesilani

Tomas dumber na dumber.sk
Středa Duben 5 13:17:37 CEST 2000

Zdravim

On Wed, Apr 05, 2000 at 11:39:54AM +0200, Dusan Jiricny wrote:
>=20
> Error sending message, child exited 127 (Exec error.).
>=20
> Pouzivame qmail. Nejsem schopen dohledat v dokumentaci Muttu nebo qmailu,
> jak ten problem odstranit. Poradil by mi nekdo, kde hledat problem?

Tak zrovna ten samy problem jsem resil v sobotu...nakonec po hodincah zkous=
eni a testovani se mi podarilo zjistit ze je porteba do .muttrc vlozit nasl=
edujici radek
set sendmail=3D/var/qmail/bin/qmail-inject
nebo teda cestu k qmail-inject

on je totiz problem v tom ze mutt se snazi spustit sendmaila na odeslani po=
sty...ale prece jenom qmail neni moc kompatibilni se sendmailem tak potrebu=
je trochu nakopnout ktery program ma pouzit na dorucovani

						Dumber
-----
Ludia su ako supy zlietajuce sa nad mrtvolami, kazdy si snazi uchytit co na=
jviac z toho co po nej
zostalo=20
  __
  |  \     _ _ |   _  _        		Tomas "Dumber" Hornicek
  |   \| || | ||_ /_\|         		bhornicek na globtel.sk
  |__ /|_|| | ||_|\_ |         		dumber na dumber.sk
  http://www.dumber.sk 	=09